On Thu, Apr 24, 2008 at 01:35:18PM +0200, Leandro Regueiro wrote:
> Que eu saiba daquela o instalador estábao traducindo outra persoa. Se
> queredes busco nos históricos a ver se aparece, pero non teño moitas
> ganas de facelo, así que, por favor non me obriguedes :)

Ó mellor estaba co instalador Hector Fernández. Non estou seguro, pero
non importa para o caso.

> Certo, anda apúntate a algo máis que á tradución do nano :)

Sí, en canto remate coa nova versión, collerei algún dos outros 159
paquetes abandoados...
(collerei algun que esixa disclaimer, que para os outros conto contigo
;-))

--
Francisco J. Tsao Santín
http://tsao.enelparaiso.org