Por min dacordo. Discutir non sirve de nada, traballar sí. A traballar
pois.

Graciñas por mediar no asunto, Leandro.

Saúde,

Leandro Regueiro escrebeu:

--
Xesús Manuel Benítez Baleato                Coordenador de mancomun.org
Consellaría de Innovación e Industria                  Xunta de Galicia

Responderlle a