mvillarino escrebeu:
> O Luns, 21 de Abril de 2008, abríuse un fío de discusión fillo da mensaxe á
> que respondo:
>
> Olá,
> a ver, que me perdo, e paréceme que aquí hai moitas cousas que veñen de moi
> atrás.
>
> @Tsao ; @Baleato:
> Sería moito perguntar que é iso do can, a defensa do territorio, a carta de
> exención, e demais?

Eu véxoo como unha posta en común que ten por obxectivo mellorar a
xestión dos procesos comunicacionais (e por tanto decisionais) en torno
a un proxecto colaborativo. E, en tanto que isas dinámicas son similares
noutros proxectos de localización, as solucións que atoparamos poderían
resultar útiles tamén nos outros casos.

> A cousa parece vir de tan atrás que eu, que son da
> segunda/terza xerazón, non me entero máis aló de que semella que estades a
> falar acerca da maneira de ser do uberfuhrer de trasno.

Uhm. Tes razón en que a cousa ven datrás; pero se tamén tiveras razón en
que isto se reduce ao mero cuestionamento dunha persona, entón mellor
paramos eiquí e continuamos a reflexión por separado.

Tal como lle teño comentado a Tsao -creo lembrar que en Culleredo o ano
pasado- un dos principais obstáculos que debemos enfrentar nos procesos
comunicativos que teñen lugar nas distintas comunidades que hai en torno
aos proxectos de soft libre -e non só- atópase na tendencia que temos a
personalizar as problemáticas coas que debemos lidiar. Noutras palabras:
tendemos, non sei por qué, a buscar culpábeis aos que cortarlles a cabeza
en troques de buscar a causa dos problemas e atoparlles unha solución.

Se non somos capaces de abstraer os problemas máis alá do papel que neles
desempeñamos como individuos, entón estaremos abocados inevitabelmente
primeiro ao conflicto e despois ao seu enquistamento. De maneira que, se
o que estou a plantexar únicamente se pode enfocar como un cuestionamento
personal, entón nada poderá aportar esta posta en común máis que un vector
de entrada para a discordia e o enfrontamento.

Pola miña parte por tanto, eiquí me planto. Dareille unhas voltas ao
escrito e perguntarei á xente que leva máis tempo ca min nisto. E se a
alguén lle apetece seguir co tema, no que a min respecta mellor en
persona, que os malos entendidos son máis fáciles de resolver.

Grazas Marce pola túa aportación ao sinalar o problema.

Saúde,

> --
> Best regards
> MV