2008/4/24 Francisco J. Tsao Santin <t...@enelparaiso.org>:
> On Thu, Apr 24, 2008 at 01:35:18PM +0200, Leandro Regueiro wrote:
>  > Que eu saiba daquela o instalador estábao traducindo outra persoa. Se
>  > queredes busco nos históricos a ver se aparece, pero non teño moitas
>  > ganas de facelo, así que, por favor non me obriguedes :)
>
>  Ó mellor estaba co instalador Hector Fernández. Non estou seguro, pero
>  non importa para o caso.

Si, era el se mal non lembro. Nunca o coñecin.

>  > >  Non estamos no colexio. Así que, con todo o que hai que facer, menos
>  > >  chorar e máis traducir.
>  >
>  > Certo, anda apúntate a algo máis que á tradución do nano :)
>
>  Sí, en canto remate coa nova versión, collerei algún dos outros 159
>  paquetes abandoados...
>  (collerei algun que esixa disclaimer, que para os outros conto contigo
>  ;-))

Uff, agora estou pilladísimo ca tradución de openSuse, que non vai
chegar a tempo, o TP terá que agardar para o verán (en breves tereime
que poñer a estudar), igual có Battle for Wesnoth e o Inskcape e mailo
Tuxpaint.

Por certo, non vexas coma un marrón o do coordinador, se non hai moita
xente esixe moi pouco traballo, máis ou menos unha ou dúas mensaxes de
correo cada ano para mantelo. Se non houbera ninguén máis no proxecto
ainda sería menos. A ver se me lembro este finde do disclaimer, que
este finde pasóuseme.