On Thu, Apr 24, 2008 at 09:07:23AM +0200, mvillarino wrote:
> Tranquilidade no frente, o tempo iranos poñendo a cada un no lugar que nos
> corresponte.

Estou de acordo...

> E xa postos,  ti quen es?

Comentou xa Leandro que son o novo coordinador do equipo galego do TP.
Matizar que é algo absolutamente accidental, eu só estaba interesado en
mante-la traducción do GNU Nano, que é o editor base de Debian, e que ía
quedar sen a versión ó galego para Etch, por eso o collín eu. Cando fai
algunhas semanas o coordinador do TP mandou correos a tódolos membros do
equipo e só eu respondín (tras falar con Tarrío), quedoume o "marrón"
para min. No tema das traduccións de software non teño máis historia
(levo tamén a versión galega da páxina web de GNU España, pero non
conta para esto).

En definitiva, nesto son aínda un novato. E, teño que dicir que non me
gusta ter entrado nesta lista por primeira vez e verme envolto nun
flame, pero considero que as palabras de Suso non foron xustas co meu
colega, e tiña que responder. En calqueira caso, pido disculpas ó resto
da xente polo espectáculo.

--
Francisco J. Tsao Santín
http://tsao.enelparaiso.org