mvillarino escribiu:
O Luns, 28 de Abril de 2008, Leandro Regueiro escribiu:
Falemos claro, ti non queres ir coma representante de Trasno.
Tranquilo que xa te proporá  Marce coma o mellor candidato na súa
próxima mensaxe neste fío :)

Neste fío? Suso, leandro, Ramon, suso, eu, daniel e leandro... 7, non, neste fío non.

A ver, eu non vou proporme voluntario, pero se non queda máis remedio e se me di que é o que se espera da cousa esa, por ir iría.

E si sería unha representación excesiva de kde: albert é de kde, e se falo eu, que son un celote de kde..... pois habería un sesgo.

Sigo a pensar que aínda que a balanza vaia cara kde (eu son dos de gnome) de todos os propostos Marce é o mais axeitado, desde logo penso que é quen máis coñecementos ten do que é trasno, polo menos dos que actualmente colaboran de xeito máis activo, e é dos que mellor pode representar ao grupo.

Responderlle a