Leandro Regueiro escribiu:
On Tue, May 27, 2008 at 8:28 PM, Amador Loureiro Blanco
<dor...@adorfunteca.org> wrote:
Por continuar coa terminoloxía "blogueira", podes aproveitar para preguntar
por blog, blogroll, trackback, pingback,... mmm... Agora non se me ocorren
máis!  (que igual xa teñen traducción oficial que descoñezo!)

Penso que o mellor ha ser intentar solucionar as dúbidas aquí, e no
caso de que a cousa non saia adiante, pedimos axuda na lista,
parécevos?

Blog traducímolo sen traducilo :)

eu uso blogue, son da opinión que se debe traducir todo e adaptalo se é preciso menos os nomes propios.

blogroll, trackback e pingback haberá que debatelos. Definición destas
cousas, por favor. A medida que atopedes dúbidas apuntádeas para
preguntalas despois. Se tedes máis dúbidas enviádeas.