On Tue, May 27, 2008 at 8:28 PM, Amador Loureiro Blanco
<dor...@adorfunteca.org> wrote:

> Por continuar coa terminoloxía "blogueira", podes aproveitar para preguntar
> por blog, blogroll, trackback, pingback,... mmm... Agora non se me ocorren
> máis!  (que igual xa teñen traducción oficial que descoñezo!)

Penso que o mellor ha ser intentar solucionar as dúbidas aquí, e no
caso de que a cousa non saia adiante, pedimos axuda na lista,
parécevos?

Blog traducímolo sen traducilo :)

blogroll, trackback e pingback haberá que debatelos. Definición destas
cousas, por favor. A medida que atopedes dúbidas apuntádeas para
preguntalas despois. Se tedes máis dúbidas enviádeas.