Jacobo Tarrio escribiu:
 Creo ter lido por aquí que varios de vós pretenden crear unha entidade que
dea cobertura legal ao Trasno.

Efectivamente, comentouse na lista.

 Cando estea feita, comunicádeme o nome dun responsable ao que transferir o
dominio, os datos da web e a relación de subscriptores da lista do proxecto.
Non existe un arquivo oficial, pero podo xuntar unha copia do meu arquivo
persoal da lista. Desde o momento en que esa transferencia estea realizada,
xa non terei relación ningunha co Proxecto Trasno.

 Tamén, despois de que se publique Lenny deixarei de traballar na l10n de
Debian.
Unha mágoa, supoño que terás os teus motivos. Sempre se agradecerá o teu traballo.

 Supoño que a partires dese día ha ser a Idade de Ouro das traducións de
software libre ao galego, como mínimo.
Debe ser que levo pouco nisto porque me perdo. Este non me parece un motivo de alegría.

Respecto, iso é o que quero transmitir.

Responderlle a