On Thursday 03 July 2008 16:06:47 Xosé wrote:
> Hoxe si que que me disparei a consultar!!!
>
> Sempre traducin "library" por "libraría" porque é un termo asentado,
apesar
> de ser un erro brutal de tradución. Acabo de atopar (libkleopatra [KDE])
> "biblioteca" que, na verdade, é o que máis lle acae: é un ficheiro ao que
> se van buscar cousas, non comprar.

home, tanto coma brutal...

> Que vos parece que fagamos: continuar empregando "libraría" ou tentar
> reconducir esta palabra (non creo que tardásemos moito en nos afacer a
> "biblioteca")?

O máis correcto sería biblioteca. En castelán empregan librería, en
Portugués, Bilblioteca.  En galego hai variedade no uso dunha ou outra:
http://en.gl.open-tran.eu/suggest/library

De todos xeitos xa no glosario de Trasno aparece esta entrada:

ibrary
 1. n.f. biblioteca
 2. n.f. librería

______ Notas _______

Free On-Line Dictionary of Computing

library

A collection of {subroutines} and {functions} stored in one or more files,
usually in compiled form, for linking with other programs. Libraries are one
of the earliest forms of organised {code reuse}. They are often supplied by
the {operating system} or {software development environment} developer to be
used in many different programs. The routines in a library may be general
purpose or designed for some specific function such as three dimensional
animated graphics.

Libraries are linked with the user's program to form a complete {executable}.
The linking may be {static linking} or, in some systems, {dynamic linking}.
 (1998-11-

biblioteca s.f. 1. Conxunto ordenado dun número elevado de libros
particulares ou destinados á lectura do público. Algún día chegarei a ter
unha boa biblioteca. 2. Peza dunha casa ou edificio onde está reunido un
conxunto grande de libros para poder lelos. Nas vacacións aproveito para ir
ler á biblioteca. 3. Moble onde se colocan libros. Unha enorme biblioteca
presidía o salón.

librería s.f. 1. Tenda onde se venden libros. Librería especializada en
libros de arte. 2. Moble con portas ou sen elas e con varios estantes de
madeira ou doutro material, colocados horizontalmente, que se emprega para
gardar libros. Ten unha librería de madeira no cuarto. SIN. estante.

*libreta s.f. caderno.

Responderlle a