Miguel Branco escribiu:
On Thursday 03 July 2008 16:06:47 Xosé wrote:

 > Hoxe si que que me disparei a consultar!!!

> Sempre traducin "library" por "libraría" porque é un termo asentado, apesar

 > de ser un erro brutal de tradución. Acabo de atopar (libkleopatra [KDE])

 > "biblioteca" que, na verdade, é o que máis lle acae: é un ficheiro ao que

 > se van buscar cousas, non comprar.

home, tanto coma brutal...

 > Que vos parece que fagamos: continuar empregando "libraría" ou tentar

 > reconducir esta palabra (non creo que tardásemos moito en nos afacer a

 > "biblioteca")?

O máis correcto sería biblioteca. En castelán empregan librería, en Portugués, Bilblioteca. En galego hai variedade no uso dunha ou outra: http://en.gl.open-tran.eu/suggest/library

De todos xeitos xa no glosario de Trasno aparece esta entrada:

ibrary

 1. n.f. biblioteca

 2. n.f. librería

Se acaso pódese mudar por:

library

1. n.f. biblioteca (recomendado)
2. n.f. librería

Free On-Line Dictionary of Computing

library

A collection of {subroutines} and {functions} stored in one or more files, usually in compiled form, for linking with other programs. Libraries are one of the earliest forms of organised {code reuse}. They are often supplied by the {operating system} or {software development environment} developer to be used in many different programs. The routines in a library may be general purpose or designed for some specific function such as three dimensional animated graphics.

Libraries are linked with the user's program to form a complete {executable}. The linking may be {static linking} or, in some systems, {dynamic linking}.

(1998-11-

biblioteca s.f. 1. Conxunto ordenado dun número elevado de libros particulares ou destinados á lectura do público. Algún día chegarei a ter unha boa biblioteca. 2. Peza dunha casa ou edificio onde está reunido un conxunto grande de libros para poder lelos. Nas vacacións aproveito para ir ler á biblioteca. 3. Moble onde se colocan libros. Unha enorme biblioteca presidía o salón.

librería s.f. 1. Tenda onde se venden libros. Librería especializada en libros de arte. 2. Moble con portas ou sen elas e con varios estantes de madeira ou doutro material, colocados horizontalmente, que se emprega para gardar libros. Ten unha librería de madeira no cuarto. SIN. estante.

*libreta s.f. caderno.

Responderlle a