Xosé escribiu:
Hoxe si que que me disparei a consultar!!!

Sempre traducin "library" por "libraría" porque é un termo asentado, apesar de ser un erro brutal de tradución. Acabo de atopar (libkleopatra [KDE]) "biblioteca" que, na verdade, é o que máis lle acae: é un ficheiro ao que se van buscar cousas, non comprar.

Que vos parece que fagamos: continuar empregando "libraría" ou tentar reconducir esta palabra (non creo que tardásemos moito en nos afacer a "biblioteca")?

Xosé

Eu sempre uso biblioteca, porque me parece a mellor tradución. Podo dicirche que na lista de python-es case todo o mundo usa librería. Tamén dicir que hai moita xente de latinoamerica quen penso que soe ter unha maior tendencia a misturar español e ingles. Algunha vez teño indicado que me parece máis correcto biblioteca. Entre as respostas está: poida que sexa máis axeitado biblioteca que librería pero está ultima é moi usada e ademáis tamén vale segundo o dicionario.

dicionario rae:
librería.

1. f. biblioteca (‖ local en que se tienen libros).

2. f. biblioteca (‖ conjunto de estos libros).

3. f. Tienda donde se venden libros.

4. f. Ejercicio o profesión de librero.

5. f. Mueble con estantes para colocar libros.

6. f. Am. papelería (‖ tienda).

en canto ao galego
inrindo
libraría

        1       s f Establecemento dedicado á venda de libros.

        2       s f Oficio e profesión dedicados ao comercio de libros.

        3       s f Moble con andeis que se usa para colocar libros.

biblioteca

1 f Servizo cultural autónomo ou subordinado dunha institución que organiza e mantén o depósito, a clasificación, a conservación e a consulta ou lectura de documentos diversos.

2 f Local destinado a conter unha gran cantidade de libros para a súa lectura.

        3       f Moble en que se colocan os libros.
                CFR:    librería.

Peor é o de edit -> editar, no sentido de modificar, aquí si que non hai xustificación.

Nestes caso eu non teño dubida, a tradución para min é clara:

library -> biblioteca
edit (no sentido de modificar) -> modificar
edit (no sentido de publicar) -> publicar, editar

Responderlle a