O Luns 27 Abril 2009 13:29:14 Leandro Regueiro escribiu:
> Xa estou pensando en desaconsellar "memoria intermedia", "almacenador
> intermedio", "buffer" e recomendar unicamente "búfer". Vou facer os
> cambios e se hai queixas desfacémolos.
Búfer é a palabra adecuada e debería xustificarse abondo calqueira outra
proposta. As alternativas propostas concordan con moitos tipos de memoria, dos
cales os búferes son tipos específicos.
> Perdoade que faga estes cambios de xeito unilateral, pero penso que
> son moi necesarios e que os ides aprobar. Ademais xa sabemos como é
> isto, se os cambios non se fan no momento esquecémonos e o glosario
> non se actualiza máis na vida.
Certo.
> Ata logo,
>                     Leandro Regueiro
Saúde!!
--
O malo da relixión e a súa carenza de imaxinación
--

Responderlle a