Iván Penido escribiu:
Baseándome nas conversas que mantiven con algúns membros de Trasno, os correos que fun lendo e en algunha idea personal, quería deixarvos a miña opinión. A parte técnica deixareina de lado, xa que non a vexo especialmente importante polo momento.

1.- Correo Electrónico

Manter un servidor de correo, conleva moito tempo e traballo (spam, listas
negras, etc...) eu son dos partidarios do uso de Google Apps Gratuito (ten como
límite 50 buzóns de correo) e moi cómodo, a interfaz é coñecida (moitos usdes
contas de google) e tes un gran equipo de xente, a que lle pagan para que o
sistema funcione ben.

2.- Roldas de correo.

Eu sería partidario do uso de Mailman
(http://www.gnu.org/software/mailman/index.html) proxecto GNU, moi estendido,
estable e moi funcional.

3.- Web
3.1- Web (cms)

A día de hoxe, a web que tedes e unha wiki montada con dokuwiki. Tal vez pode que sexa útil dispoñer dun cms e unha wiki por separado. A hora de usar un cms, a opción de joombla, non me parece a mellor, ten a ventaxa de ser moi sinxelo, e de que en escasos 10 min tes una web funcional, pero paréceme moi inseguro, e botando un ollo a milw0rm, Joombla é un dos cms mais recurrentes a hora de intentar atacar.
Non mesturemos, que un que fai unha extensión non segura con que joomla non é seguro.
Drupal
e moito mais complexo inicialmente, pero paréceme moito más robusto e fiable, eu decantaríame por este último.
Non sei en que te baseas para dicir isto, que é o que se pode facer con drupal que non se poida con joomla?.
Ollo que non digo que non o sexa, o que non sei é tal motivo.

Outras opcións poderían ser MovableType (http://www.movabletype.org/) ou o que barallades alguns de vos, SPIP, eu SPIP non o coñecía, se me dades un par de dias, botolle un ollo.
De todos modos sigo a dicir que a elección tena que dar os requerimentos. A día de hoxe nin joomla nin drupal, que eu saiba, teñen glosima, polo que se un dos requerimentos é glosima e non hai quen adapte o do spip a outro cms a cousa está bastante clara.

3.2- Web (wiki)

Dokuwiki e un bo xestor, pero pode que se quede algo curto para Trasno. Pensaría en MediaWiki ou MoinMoin (http://moinmo.in) a ventaxa de moinmoin e o soporte para ACLs (lista de control de acceso) opción que MediaWiki non ten, a desventaxa, e un chisco complicada a sua instalación.
Ou tiraría por moinmoin, non teño criterio máis que porque está feita en python.

3.3- Web (blogs)

Algunhas das opcións que coñezo son Apache roller (http://roller.apache.org/) usado por R para a sua plataforma de blogs. MovableType, usado por microsiervos e Wordpress MU, usado por blogaliza. Eu sería partidario de wordpress MU + un planet. O separo do cms, xa que os blogs da comunidade parécenme unha cousa e as noticias do proxecto, outra ben distinta que non deben de estar mesturadas.
Eu non faría esta parte, con web e wiki penso que é mais que de abondo, como moito un planet ou que a web recolla sementes dos blogueiros. Penso que é así como o teñen os da CIF e o mantemento é moito máis sinxelo.

3.4- Web (outors..)

Descoñezo se faría falla algunha outra utilidade... ¿Comentarios?

4.- FTP

Elexir un servidor ou outro e o de menos agora mesmo, o principal e ter claro o
suo que se lle quere dar. Antón Méixome comentabame o seguinte:

Idem, ito é moi simple.
/"[...] O uso principal sería aloxar contidos de todo tipo de modo estruturado: po, tmx, aplicativos, manuais, imaxe gráfica, documentación da asociación, aloxamento de proxectos persoais ou copias de seguranza que se nos confíen, doutros sitios, por exemploguls ou proxectos persoais [...]"/
/
/
Para non facelo moi largo e tedioso, redactarei outro correo no que me centrarei nas outras utilidades e ferrmentas necesarias (corpus, glosario, forxa, etc...

Responderlle a