A ver se consigo concretar un chisco, ainda que iso non é precisamente o
meu.

Creo que debemos rexernos por un esquema do seguinte xeito:
- Propor necesidades, non ferramentas, iso sí, para os máis torpes coma min
diremos "do tipo xxx"
- Pensemos en quen terá que verse configurando e administrando, deixemoslle
que elixa, sempre que cumpra cun minimo das necesidades requiridas
- Ainda que a algúns nos queda moito que aprender, non vaiamos a ferramentas
de uso sinxelo, se queremos un rendemento profesional. Deberemos facer un
esforzo e "subir" un chisco o noso esforzo.
- Onte alguén deciame que non lle acaia o sistema de marcado de Wiki, eu
estou moi afeito ao de media e un chisco menos a doku, pero despois de ver
páxinas con moinmoin non teño máis que decir que "chapeu".

Insisto, demandemos "features" e a ver ata onde Ivan pode amañarse, no peor
dos casos, botamoslle unha mán, pero creo que chega o momento en que o
SysAdmin debe escoitar e decidir, e non escoitar e "obedecer".

.ppt, .pptx

galpon_min...@conf.jabberes.org

Responderlle a