> Aínda que no glosario de Trasno se propoña "motor"

Vaia, laméntocho ben, terei que anovalo!. Alegrar alégrome por outra
causa: como xa saberedes vou moi por libre no que a terminoloxía se
refire, e normalmente emprego os termos e expresións habituais que me
peta:
(Onde nese ficheiro pon "Non é posíbel" ou "Non se puido", eu poño
"Non foi posíbel". Onde escollistes "camiño", eu sigo terqueando coa
"rota", onde escollistes "Plugin", eu sigo con "Extensión".)
Entón atopar con que coincidimos nalgo non deixa de ser unha sorpresa

Responderlle a