El 9 de julio de 2010 02:38, Adrián Chaves Fernández <
adriyetichaves en gmail.com> escribió:

> "use esta opción para forza-lo servidor a mostrar TÓDOLOS ficheiros"

> En efecto. Eu tiña a idea de que se separaba a pronuncia da escrita, quero
> servidor»,
> todos
> xeitos, esta idea que tan metida teño na cabeza... non estou eu tan seguro
> de
> que sexa tal. Antón, podes botar luz sobre isto?

Si Adrián, ese é o ideal, explícito ademais das Normas (o cal é a única
nota
de "pronuncia" que conteñen)

As As razóns de fondo desa preferencia son dúas

-achegamento, negociación, ou como queirades, coas outras normas que estaban
competindo coa oficial (especialmente a chamada normativa de consenso ou de
mínimos. No horizonte, unha certa converxencia co padrón escrito portugués
-facilitar a aprendizaxe