O 07 xaneiro 2013 10:09, Miguel Bouzada <mbouz...@gmail.com> escribiu:
> Só unha idea...
> pin unpin, teño para min que a cousa é "fixar" algo como se fose nun
> taboleiro (ou corcheira) cousas como fixar/retirar e ancorar7desancorar xa
> se aplican a moitros outros casos, así que propoño buscar no vocabulario e
> vemos:
>
> chantar
> cravar
> espichar
> espetar
> fincar
> afincar

Concordo con que non debemos volver utilizar o de ancorar. Optei por isto:

pinned to your home screen

espichado na súa pantalla principal

Tendo en conta que, segundo a RAG

Espichar
Introducir [algo afiado ou rematado en punta] nunha cousa facendo
presión Espichei un cravo nun pé

Co cal sería: espichar, despichar, espichado (sinónimo: espetar). A
RAG penso que se inclina máis por "cravar" ou "suxeitar" pero cando
penso nun "pin" destes da lapela non vexo o de cravar porque se
suxeitan con imperdibles.