El Diumenge 30 Gener 2005 20:38, Albert Torrents va escriure:
Dues preguntes ens
donen voltes pel cap: serà molt dificl fer-ho, i .. funcionarà la
xarxa?
Samba nom el paquet que s'usa per posar en marxa la xarxa GNU/Linux.
En el cas de SUSE es configura molt fàcil. Després basta amb escriure
El Dilluns 31 Gener 2005 00:54, Albert va escriure:
Sabeu d'algun afegit per photoshop per a crear galeries
de fotos... o d'algun altra programa que les crei en
arxius .htm?
potoxop 6, file -- automate -- photo web gallery
de res!
com es fa amb el gimp? està automatizat?
Hi ha molts
On Sun, 23 Jan 2005 10:24:37 +0100, Francesc Garí Lleixà
[EMAIL PROTECTED] wrote:
Totalment d'acord, Lluís.
I consti que no ens coneixem i no ens riem les gràcies.
N'hi ha per riure?
@veure
- Original Message -
From: ETERIA,S.D. [EMAIL PROTECTED]
To: llista@internauta.net
Sent:
El Dijous 20 Gener 2005 20:48, Esteve Valentí va escriure:
M'han demanat saber gent important nascuda
el 57 i 58.
Em podrieu recomanar alguna plana?
Cerca miserable a Google. Que sigui en castellà, perquè en anglès en surt un
altre, de miserable :)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Divendres 21 Gener 2005 16:37, laura va escriure:
parlant del tema, per fi m'he decidit i estic a uns minuts de pagar un
router wireless de lynksis, be, el que tinc una miqueta d por es que la
senyal de la wireless siga mooolt debil un cop passe mes enllà
de lo que es l'habitació on
On Sat, 22 Jan 2005 01:28:26 +0100, Albert albert.faaterra.es wrote:
Totalment d'acord, però si una operadora vol donar un servei complementari
i fer de consultora/ servei d'assitència, no em sembla malament que s'ho
cobri
No clar :)
Però seguint amb l'exemple de l'electricitat, gairebé
El Dilluns 17 Gener 2005 15:25, Toni Dalmau va escriure:
Un metge de Breda es nega a receptar supositoris perquè diu que indueix
a l´homosexualitat
http://www.mercattel.com/absurd/llegir.php?llegir=llegirref=6037
Supositoris com a armes de destrucció mass-iva?
El Diumenge 16 Gener 2005 21:36, laura va escriure:
Ostres Pere, gracies per reenviar el mail del benjami, es veu que no
m'havia arribat el seu mail ple d'informació supervaluosa. Ara entenc
una parell de coses, jejee ;-)
Haurà estat l'antispam, perquè poso un preu en Dolars USA i de la forma
El Dijous 13 Gener 2005 11:28, laura va escriure:
Em podrieu recomanar un router per una xarxa de 4 ordinadors, a ser
possible que tinga algo de wireless i conexions normals ethernet.
Linksys, qualsevol. Si cerques informació veuràs que el pots actualitzar
perquè sigui una màquina Linux
El Dijous 13 Gener 2005 12:19, Josep Payo va escriure:
Uns altres que no estan gens malament són D-Link
http://www.dlink.es/
Tenc dos AP 900-AP+ i en actualitzar-los al darrer firmware van deixar de
connectar amb les PCMCIA. Va fer falta posar el penúltim, que no té WPA --i
que tampoc havia
El Dijous 13 Gener 2005 14:22, JanGregori va escriure:
Tinc instalat el sistema base, ara voldria instalar xfree una que la
pogues soportar aquest ordinador em podeu dir com fer-ho?
Amb 32 MB de RAM oblida posar-hi res gràfic de l'any 2004 i el d'abans és
perdre temps... usaries un Windows 3
El Dijous 13 Gener 2005 18:32, Joan Vilarnau va escriure:
Em vaig quedar parat quan em van dir que els routers normals que fem
servir per a l'ADSL porten sistema operatiu. I n'hi ha alguns que van
amb Linux! Potser els Linksys aquests que deia en Benjamí...
El que *també* fa de mòdem ADSL
El Dimarts 11 Gener 2005 22:36, Esteve Valentí va escriure:
Fa uns dies vaig veure un missatge (segurament del
benjamí) on es parlava d'un protocol/sitema de programació
(o protocol de control d'errors de codi, o quelcom semblant)
emprat pels programadors de codi lliure i/o linux.
No ho
El Dimecres 12 Gener 2005 18:25, Josep Payo va escriure:
No entenc que hi fa en Tux
http://www.irc-catalunya.tv/linux3.gif
en una pàgina
http://www.irc-catalunya.tv/
on la lletra és bàsicament 'Comic Sans' :-O
La Comic allà és una mostra de coherència.
Perquè... i què em dius del fons,
El Dimecres 12 Gener 2005 19:08, Esteve Valentí va escriure:
Crec recordar que tu o algú vau anomenar un nom del
protocol que feien servir alguns dels programadors de codi lliure.
Sí, sovint el codi dels bons projectes sol estar ben escrit. Tant com per
aconseguir això:
El Diumenge 09 Gener 2005 18:48, Mercè Arderiu va escriure:
Aprofito per fer una pregunta: els acudits que ens expliquem a vegades
tenen autor? Suposo que és evident que si... Perquè no els coneixem?
Perquè algú esborra els noms i és molt injust, perquè són feines molt ben
fetes i estaria bé
El Diumenge 09 Gener 2005 20:14, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
On Sun, Jan 09, 2005 at 07:00:52PM +0100, Jordi wrote:
Mercè, a mi no m'importa l'autor. No necessito saber el nom de la ment
brillant que ha escrit aquest acudit per riure una estona. Sembla
però, que hi ha gent que si ...
El Diumenge 09 Gener 2005 21:41, Mercè Arderiu va escriure:
Aprofito per fer una pregunta: els acudits que ens expliquem a vegades
tenen autor?
Resposta per ateus:
Sí perquè la generació espontània encara no s'ha demostrat.
Resposta per creients:
Sí perquè totes les coses tenen un creador
El Dissabte 08 Gener 2005 13:05, Pere Castells va escriure:
He encontrado al hombre con el que soñamos todas las mujeres. El hombre
perfecto. Y ahora que lo tengo... no sé qué hacer con él.
No saps qui ho ha escrit?
Quan a Internet es copia música hi ha músics que es queixen, però al final, si
El Dissabte 08 Gener 2005 17:32, xavier caballe va escriure:
El Dissabte 08 Gener 2005 13:36, xavier caballe va escriure:
(no és pas un 'parche', ni molt menys un pegat)
Pedaç?
jo diria pegat ;)
Insisteixo... l'actualització de Windows XP que el transforma en català no
es pot
El Divendres 07 Gener 2005 15:58, Joan Riudavets va escriure:
doncs això, amb el linux fent proves amb el transcode, mplex, i el
dvdauthor, resulta que tinc un avi que després de fer el procés medeix
més de 5 gb.
Se com fer-ho amb VCD, però no DVD. Per un VCD que faig cada molt, em basta.
El Dimecres 05 Gener 2005 15:34, xavier caballe va escriure:
La CCRTV presenta el servei «3 a la carta», incomplint l'Acord del Tinell i
ignorant el programari en català
http://www.softcatala.org/noticies/05012005213.htm
Vaig enviar a la llista ISOC-CAT (que vetlla pels estàndard d'Internet)
El Dimarts 04 Gener 2005 14:38, laura va escriure:
No se, si teniu un llibre q vos agrade molt podrieu aconsellar-me'l, a
vore si se m'ilumina la imaginació!
I un clàssic?
P.e. el Zibaldone dels pensaments, de Giacomo Leopardi. Un al·lot inquiet de
casa bona decadent. Poeta, però no al
El Dimecres 29 Desembre 2004 20:33, na mi va escriure:
Sabeu algun programet per passar de ra a mp3?
1) de ra a WAV, un format que té encoders cap a tots els formats:
mplayer infile.wma/ra -ao pcm -aofile outfile.wav
Amb mplayer, la navalla suïsa de l'àudio.
2) de wav a mp3:
lame -f
El Dimarts 28 Desembre 2004 07:53, Josep Payo va escriure:
En/na Benjamí Villoslada ha escrit:
Mare de Dau, tot això s'ha de fer amb Windows? Sí que és complicat. I
això és ser user friendly?Mira que bé que em vaig escapar a temps...
Joder ja ho saps tu! XD
Home, tot demana temps
El Dimarts 28 Desembre 2004 12:21, Josep Payo va escriure:
En/na Montserrat Garriga ha escrit:
- S'ha obert una finestreta vermella d'avis al mig de la pantalla.
No són els únics.
Avui sembla que BULMA ha petat
http://bulma.net/pdabody.php
http://bulma.net/pda/
El servidor de moment
El Dimarts 28 Desembre 2004 15:03, Albert va escriure:
Això deu ser que en Benjamí ha tornat al windows.
De fet, ja feia dies que se li veia a venir: tanta militància acaba per
cansar.
;)
Només els peixos morts neden a favor de la corrent ;)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Dimarts 28 Desembre 2004 14:53, juli salva va escriure:
De fet n'hi ha molts pocs de gonelles a les illes, fan el ridícul
Especialment el 27 de desembre ;)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
El Dimarts 28 Desembre 2004 16:38, Benjamí Villoslada va escriure:
El Dimarts 28 Desembre 2004 14:53, juli salva va escriure:
De fet n'hi ha molts pocs de gonelles a les illes, fan el ridícul
Especialment el 27 de desembre ;)
Conyllons, quin 'typo' més inoportú :
--
Benjamí
http
El Dimarts 28 Desembre 2004 12:11, Lo Maki de Ponent va escriure:
del Diari de Balears avui.
«28/12: Maria Umbert inaugura l'Escola de Doblatge i Bilingüisme d'IB3 amb la
conferència: La conjunció copulativa en el català i el castellà de les
Illes» (cal fer clic a la darrera frase)
El Dilluns 27 Desembre 2004 21:59, Jordi va escriure:
Mare meva, tot això s'ha de fer amb Linux? Sí que és complicat.
Mira que bé, em vaig escapar a temps...
I tant! És molt més guai haver de tenir feina per curar el colesterol,
vigilar la pressió i el sucre que no pas tenir feina per cuinar
El Diumenge 26 Desembre 2004 17:38, laura va escriure:
Senc portar-te la contraria, però em sembla q va dir q hi havia una
derivació mes menuda(~200MB) de la Ubuntu.
Ai sí! Havia llegit en diagonal massa vertical.
La Ubuntu té 4 dies, com qui diu, i ja té derivats. Si és que no paren...
En
El Diumenge 26 Desembre 2004 20:29, Pere va escriure:
En vols una que només en demana 50, de MB?
http://www.damnsmalllinux.org/
I aquesta es basada en Debian, i per tant amb les mateixes facilitats
d'anar-la completant via apt-get? Es poden usar els mateixos repositoris?
Exacte, és la
El Diumenge 26 Desembre 2004 20:35, Pere va escriure:
En/na Benjamí Villoslada ha escrit:
El Diumenge 26 Desembre 2004 11:10, Pere va escriure:
De quina distribució estas parlant al dir basada en Ubuntu?
Suposo que volia dir que Ubuntu està basada en Debian.
No, em referia a Beatrix
El Divendres 24 Desembre 2004 23:51, Joan va escriure:
http://www.lamevaweb.info/post/739/12538
Enhorabona pel bloc! :)
Fa temps que el seguia, el vaig veure als referers de les estadístiques del
meu.No sabia que estaves aquí.
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Divendres 24 Desembre 2004 11:24, CIRBIAN, TXERRA (BCN-Agenda) va escriure:
el cert és que la primera pantalla que em surt al
portàtil desprès de apretar l'ENTER de l'instalació és totalment totalment
blava: suposo que el problema (com sempre m'ha passat amb Red Hat i SuSE,
al inici) és la
El Dilluns 20 Desembre 2004 12:12, Benjamí Villoslada va escriure:
El Dissabte 18 Desembre 2004 23:08, xavier caballe va escriure:
Clar que alguns programes de correu no fan tant fà cil com aquest:
http://bitassa.com/stuff/filperdut2.png
En aquesta captura de pantalla hi ha un bug. La
El Dijous 23 Desembre 2004 17:54, Ermengol Bota va escriure:
Per cert, un problema que té, vaja, el problema no el té Ubuntu sino
les llicències, és amb el fet de que no pot reproduir mp3.
http://desktopos.com/ubuntu-starter-guide/
Pels mp3, mira la part del XMMS (http://www.xmms.org)
En
El Dijous 23 Desembre 2004 17:54, Ermengol Bota va escriure:
Els més senzill és convertir tots els mp3 que tinguis a ogg (hi ha
l'aplicació mp32ogg que s'executa facilment des de consola que ho fa)
i aleshores ja els podras escoltar on volguis, ja que aquest format és
lliure.
M'ho he deixat a
El Diumenge 19 Desembre 2004 22:09, Josep Payo va escriure:
'http://weblog.bitassa.net/feed/rss2/'
i anar fent :)
http://blog.solucio.com/wp-rss2.php
http://mnm.uib.es/rss20.xml
...
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu
El Dilluns 20 Desembre 2004 02:28, Jordi Falcés i Valls - Jol va escriure:
Això no vol dir que no pugui escriure el meu blog en castellà, que crec
que té més projecció i el podrà llegir més gent. En definitiva aquesta és
la intenció d'un Blog, no?
Del meu no:
El Dissabte 18 Desembre 2004 23:08, xavier caballe va escriure:
Clar que alguns programes de correu no fan tant fà cil com aquest:
http://bitassa.com/stuff/filperdut2.png
En aquesta captura de pantalla hi ha un bug. La tecla acceleradora 'l' està
associada a dues opcions.
La explicació del
El Dilluns 20 Desembre 2004 13:49, CIRBIAN, TXERRA (BCN-Agenda) va escriure:
Per a entrar amb bon peu al 2005, res millor que una instalació Linux ;)
M'he instalat una SuSE 9.0 al meu portàtil i desprès de baixar-me tots els
parxes, oh, sorpresa, no puc navegar per internet :(
Ves al
El Diumenge 19 Desembre 2004 13:22, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
On Sat, Dec 18, 2004 at 06:29:17PM +0100, Benjamí Villoslada wrote:
I si no t'agrada el widget set del Window Maker?
Suposo que aixo no es una decisio que es prengui individualment,
hi hauria d'haver una opinio majoritaria
El Diumenge 19 Desembre 2004 18:36, eduard muñoz va escriure:
I tenim problemas quant esta molt de temps sense activitat
Solució, p2p a totes. Aquí formes de que treballi a tot gas les hores que no
uses l'ordinador: http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=2124
PS: Després de la conferència
El Diumenge 19 Desembre 2004 18:07, xavier caballe va escriure:
Si jo segueixo aquestes instruccions i, per culpa dels canvis, el meu
ordinador queda a l'abast de qualsevol atacant, tinc dret a reclamar una
compensació a Televisió de Catalunya SA?
Buf! Fins fa poc només es podia visitar amb
El Dissabte 18 Desembre 2004 15:49, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
On Sat, Dec 18, 2004 at 02:14:37PM +0100, Benjamí Villoslada wrote:
Al contrari, si sobrecarregues l'X-Window no es podrien tenir coses tant
lleugeres com alguns AF.
No ho acabo de veure. El Window Maker que es un d'aquests
El Dissabte 18 Desembre 2004 18:29, Benjamí Villoslada va escriure:
La
única manera de mantenir l'uniformitat és no deixant que es modifiqui, això
és tancant, o aconseguint que la gent no en sabi.
M'ho deixava: integrar massa també ajuda a mantenir-la, l'uniformitat, encara
que no la evita
El Dissabte 18 Desembre 2004 19:47, Toni Dalmau va escriure:
Ok. L'he instal·lat i funciona perfectament.
Hi veig User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
El del dia 6 :)
Ara a descobrir extensions falten gironins :)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
From: Benjamí Villoslada benjami[ensaïmada]gmail.com
To: KDE Catalan translation team kde-i18n-ca[ensaïmada]kde.org
Veig que hi ha un embolic amb les tecles drecera del KMail. No tenc clar si
és cosa de la traducció o del projecte. Aquí hi ha gent que ho coneix tot,
potser podeu triar el gra de la
El Divendres 17 Desembre 2004 04:54, toni va escriure:
Dia nega haver denunciat l'Eric
http://www.lamalla.net/canal/digitalia/bitsel_lania/article.asp?id=16112
9
El teu programa trenca les adreces llargues.
Si no ho vals que ho faci l'Outlook, em penso que no està previst. Però
El Divendres 17 Desembre 2004 09:44, Pere Castells va escriure:
El que no entenc es com tenen pebrots de desmentir i negar que han estat
ells .. (qui sigui dels tres). Tard o d'hora es sabrà ... o han de dir el
que calgui i si passen 15-30 dies ja han fet la venda del Nadal?.
A Dia (i altres
El Divendres 17 Desembre 2004 01:55, Jordi Durban va escriure:
No vull lençar-lo, pq crec que per a
alguna cosa aprofita... però per a aquè??
Si li poses CD-ROM i 128 MB de RAM, encara li podràs instal·lar una Ubuntu.
Ho acabo de fer a un ThinkPad 380Z del 1998 i va de conya.
I això que
El Divendres 17 Desembre 2004 09:56, Jordi va escriure:
jo ahoir navegant-hi vaig veure un post de l'eric on deia i cito
textualment: Jo crec que els fatxes no són dignes de viure, els
hauriem de matar tots
Ahir al parc vaig escoltar com una mare li deia al fill: Jonathan, como te
manches te
El Divendres 17 Desembre 2004 17:14, Joan va escriure:
Poca memòria, però es pot usar (escriptori Gnome):
Trobo que tenim com una dependència de Gnome i KDE. Com és que no fa
servir algun dels altres escriptoris que gairebé no pesen?
D'escriptoris (Desktop) potents hi ha Gnome i KDE --no
El Dissabte 11 Desembre 2004 04:00, toni va escriure:
Doncs parlant de les gomes dels mitjons i la circulació de la sang, fa
poc el metge em va trobar que tenia la tensió molt alta i va tornar a
comprovar-ho fent-me treure abans els mitjons i els calçotets. Segons va
dir, es tractava d'evitar
El Dissabte 11 Desembre 2004 12:17, Pere Castells va escriure:
Si fos així, pregunto: No es una apropiació indeguda? ja que el carrer
l'hem pagat entre tots (recordo de petit que quant vàrem voler asfaltar el
carrer d'on vivia a Terrassa el vàrem tenir que pagar, l'asfalt, el
clavegueram, etc,
El Divendres 10 Desembre 2004 05:50, toni va escriure:
Un científico sueco afirma haberse quemado el pene con su ordenador
portátil
http://www.mercattel.com/absurd/llegir-s.php?llegir=llegirref=2165
Només és una forma de bravejar de mides. Qualque dia en sortirà un altre
explicant el
El Dijous 09 Desembre 2004 14:31, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
No ho sabia, segurament haure de reformatar i poso Ext3, pero em creia
que tenia un limit de la mida de la particio, son 50 Gb.
Ja no. Pels interessats en el tema de sistemes d'arxius:
El Dimecres 08 Desembre 2004 16:19, Esteve Valentí va escriure:
El Dimecres 08 Desembre 2004 13:10, Esteve Valentí va escriure:
Quelcom favorable seria que l'usuari del telf envies
imatges d'un net nascut en un altra país als seus
avis... d'un accident a la poli... o el que sigui...
El Dimecres 08 Desembre 2004 20:13, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
El pitjor desastre des de la filoxera
ext2? ReiserFS?
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
El Dimecres 08 Desembre 2004 22:11, Esteve Valentí va escriure:
Creus que jo sóc en Michael Landon?
No diu Esteve Valentí, el teu from?
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
El Dimecres 08 Desembre 2004 23:08, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
On Wed, Dec 08, 2004 at 08:24:12PM +0100, Benjamí Villoslada wrote:
El Dimecres 08 Desembre 2004 20:13, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
El pitjor desastre des de la filoxera
ext2? ReiserFS?
ReiserFs...
M'ho temia
El Dimarts 07 Desembre 2004 17:12, Xavier Caballé va escriure:
Per cert, aqui al tren (Cerdanyola) ara fa una posta de sol ben maca...
;-).
X-Mailer: Handspring Mail (1.0)
:)
Per distreure't aquí trobaras coses interessants:
http://www.palmopensource.com/
El pSSH va de conya i pots usar el
El Dimarts 07 Desembre 2004 17:48, xavier caballe va escriure:
X-Mailer: Handspring Mail (1.0)
:)
El Treo 600 és una canya... ja fa cosa de mig any que el tinc i és
impressionant. Abans ja havia tingut un Treo 180 i un Treo 270, però el 600
és realment un somni fet realitat: la
El Dimarts 07 Desembre 2004 21:25, xavier caballe va escriure:
També m'agraden els PDAs... passa que no gaire els mòbils un instrument
de submissió: se suposa has de deixar el que facis, on estiguis, a cop
de timbre. No és el que feien els amos amb els criats, campaneta
mediante? :)
Amb
El Dilluns 06 Desembre 2004 21:04, jepltacorreu.vilaweb.com va escriure:
Pere, per encetar el fil
Ermengol, pel link
Benjamí, per la informació
A disposar :)
Oriol ?, per la feina feta
http://www.google.es/search?q=oriol+ferran+site:gencat.net
Li passo el teu missatge ;)
--
Benjamí
El Divendres 03 Desembre 2004 20:08, Pere va escriure:
Per cert, per mitjà de quín mecanisme un e-mail discrimina el client de
correu que el rep? Es una característica de KMail, es pot fer amb
Thunderbird?
Es pot fer en tots, només és una capçalera que els Outlooks cerquen i mostren
en
El Divendres 03 Desembre 2004 13:26, Ermengol Bota va escriure:
i també els pots veure des de l'aire amb l'hipermapa :-)
http://hipermapa.ptop.gencat.net/hipermapa/client/211003/baseaea_high.html
Es fa coneixedora la feina de n'Oriol Ferran :)
El Divendres 03 Desembre 2004 11:20, Pere Castells va escriure:
Buscant altres coses he trobat aquesta pagina
http://www.icc.es/catala/mostres.html es pot baixar un full en Excel on
diu les coordenades de cada municipi i l'alçada com curiositat.
Si no s'és Usuario Registrado de
El Dijous 02 Desembre 2004 19:29, Miquel Pujol va escriure:
Vol dir que, como usuari d´Outlook no em permets guardar els missatges que
ens envies a través de la llista?
Exacte, tots a la paperera (esperant que la buidis sovint). Tampoc ha d'anar
a la llibreta d'adreces.
Tot es basat en
El Dijous 02 Desembre 2004 19:44, laura va escriure:
i ono q farà amb els 150? algu sap algo?
Els de pujada?
És tabú, ningú no gosa tocar-ho. Per tenir pujada cal emigra al Japó. I mira
que són baixets, allà.
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Dimecres 01 Desembre 2004 00:40, Ermengol Bota va escriure:
On Tue, 30 Nov 2004 19:15:40 +0100, Jordi Manchón wrote:
Aquesta es una vella qüestió que jo responia dient-los a qui m'ho
preguntava que com eren les lletres en els llibres?, normalment fosques
sobre un full blanc, oi?
Jo
El Dimecres 01 Desembre 2004 17:21, Eduard Pertíñez va escriure:
El més segur és que tinguis una colla d'spyware a Windows que estiguin
enviant informació dels teus moviments a internet, o un firewall que
consumeixi molt, o simplement que la configuració dels dns de windows sigui
diferent de
El Diumenge 28 Novembre 2004 03:09, bin ladilla va escriure:
Però veient lo que va passar mes tard aquell mateix vespre, i desprès de
seguir els aconteixements en viu i en directe, sentit-ho molt, haig de dir
que personalment, que crec que el senyor Carod Rovira es va quedar fins i
tot, massa
El Diumenge 28 Novembre 2004 10:50, Pere va escriure:
Però sería interssant fer una enquesta (a Madrid es clar, a la gent del
carrer) respecte si estaven a favor o en contra del tema que es votava a
Fresno
I quina seria la pregunta? Segons la pregunta, pots tenir resultats a mida.
No
El Diumenge 28 Novembre 2004 13:41, dolsa va escriure:
Jo tinc tanc clara la C de PSC com la de PPC. Tenen el mateix valor.
I valor afegit també quan s'hi afegeix la C de CiU fent bisnes amb el PP. Els
hi resulta fàcil perquè en moltes coses cuinen igual, però amb una diferència
essencial
El Diumenge 28 Novembre 2004 16:54, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
* Benjamí Villoslada wrote:
També es pot fer clics, però cal que siguin PCs que tens davant. Si tens
el servidor als USA, a un lloc de hosting assequible, cal tirar de línia
de comandaments.
Sobre aixo hi ha controversia
El Dissabte 27 Novembre 2004 10:51, Gabriel Àngel Vich i Martorell va
escriure:
No hi ha cap web
anti-madrit2012 ???
Serà perquè no es vol:
-8
[EMAIL PROTECTED]:~ whois anti-madrit2012.com
Whois Server Version 1.3
Domain names
El Dissabte 27 Novembre 2004 14:18, joan va escriure:
doncs si algu la vol crear si necessiteu voluntaris per a mantenirla,
jo m'apunto
Articulistes i dissenyates, perquè el programari està fet _i en català_ . Per
exemple, SPIP:
http://www.spip.net/ca
Conté fòrums, sistemes de
El Dissabte 27 Novembre 2004 15:45, joan va escriure:
MADRID 2012 ? SI HOME! I QUE MES!!. I'LL POLLED for N.Y. or LONDON
2012
Sí, a NY i London també hi ha qui s'ho mereix, segur :)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de
El Diumenge 28 Novembre 2004 00:28, Toni va escriure:
A les hores os voldria preguntar, si conegueu algun hotel a Londres
(que estigui be i que no sigui gaire car)
http://www.venere.com
Els comentaris són de refiar. Si reserves amb ells, uns dies després de la
tornada et demanen que diguis
On Thu, 25 Nov 2004 10:13:33 +0100, Josep Payo josepasolucio.com wrote:
ForecastFox, una interessant extensió pel navegador lliure FireFox que
et presenta el temps de la teva ubicació geogràfica dins el navegador
http://blog.solucio.com/index.php?p=64
b.tv? KWeather! :)
És el Sol amb nigul
On Wed, 24 Nov 2004 14:43:32 +0100, Gabriel Àngel Vich i Martorell
biel.vichauib.es wrote:
cert, jo em referia a les comprades, no pas
les 'fabricades' en casa... Un servidor no sap tant
d'olives com la resta de llistaires
Les de can Rosselló de Llubí no fan tel.
Diuen mallorquines a
On Mon, 22 Nov 2004 11:33:57 +0100, Trobairitz merceateranyina.net wrote:
es ben be que per aixo del programari lliure s'ha de ser
massoca. Si amb un altre programa una reinstal.lacio son deu
segons, amb el Firefox primer t'has de llegir be les
instruccions i contra-instruccions, despres
On 22 Nov 2004 13:55:30 +0100, Xavier Caballé xaviacaballe.org wrote:
Quan es fan betes,
s'experimenta i eliminen
coses, d'aquí que hi hagi
Ja saps quina diferència hi ha entre una versió beta i una que no ho és?
Que una porta el nom de beta, però les dues ho són.
També diuen que ve
Directoris (o carpetes) del FF
http://kb.mozillazine.org/index.phtml?title=Profile_Folder
http://www.mozilla.org/support/firefox/edit
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
El Divendres 19 Novembre 2004 08:42, xavier caballe va escriure:
Gratis amb Hotmail... sisí. Per això jo em grato amb el que vull.
Per cert, en obrir el screenshot... però que lleigs els fonts del
Windows, tot plegat fa mal a la vista, punxen.
Windows (per desgràcia i de forma equivocada,
El Dijous 18 Novembre 2004 11:19, xavier caballe va escriure:
http://blog.solucio.com/index.php?p=61
:-) El vaig veure per primera vegada durant la passada Mercè, al LinuxShow
del Xavi de Blas... el va utilitzar per il·lustrar el seu espectacle a la
carpa de l'ajuntament de Barcelona al
On Wed, 17 Nov 2004 08:36:59 +0100, Gabriel Àngel Vich i Martorell
biel.vichauib.es wrote:
Si voleu saber la història del ratolí, el
professor Valverde ens la conta:
http://www.diaridebalears.com/opinio.shtml?-1+6+130775
Més detalls:
M'agrada el que explica:
http://navegante2.elmundo.es/navegante/2004/11/15/weblog/1100485754.html
... i ho fa tant llarg com jo O:) Aquí comenta el perquè. Guardant
la distància perquè no sóc professional com ell, també hi estic
d'acord:
«Pepe Cervera: Es una cuestión de estilo; envidio a
On Mon, 15 Nov 2004 20:22:11 +0100, Pere Castells
perecastellshotmail.com wrote:
Començaré amb un grapat d'olives que em portaran dissabte (3-5 quilos)
se que les he
de partir (trencar-les o fer-lis un tall) ... se que les he de posar amb
aigua durant 9-10
dies, canviat l'aigua cada
On Fri, 12 Nov 2004 13:06:28 +0100, Josep Payo wrote:
http://www.levante-emv.com/default.jsp
Diuen que la xapussa és molt gran: tanques el navegador, el tornes a
obrir, i ja pots tornar a votar (no ho he provat).
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
L'extensió Flashblock per FF està preparada per l'1.0, passa que no
han actualitzat al lloc de les extensions:
https://update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=326vid=993
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de
On Wed, 10 Nov 2004 10:36:38 +0100, Manel Chan [EMAIL PROTECTED] wrote:
IncrediMail - El Email ha evolucionado finalmente - Haga clic aquí
Sí, l'Email ha evolusionado cap a Spyware:
http://www.vsantivirus.com/22-01-03.htm
Divertida, la llicència.
Clar que ells diuen que no, i què han de
On Thu, 11 Nov 2004 23:03:08 +0100, Trencapins wrote:
Ja fa uns dies que utilitzo el Mozilla thunderbird. El programa m'agrada
molt però forces vegades es resisteix a enviar missatges; es a dir, no hem
deixa enviar els missatges en cap dels comptes de correu que hi tinc creats.
Quin missatge
On Fri, 12 Nov 2004 01:15:54 +0100, hrnztaaltern.org wrote:
No se si sabeu que Microsoft acaba de posar en marxa un nou
buscador (aixo diu el departament de marketing).
Ara podeu provar de buscar-hi more evil than satan, a veure
que surt.
On Mon, 8 Nov 2004 22:12:12 +0100, joan jofra wrote:
l'altre situació de publicitat dels missatges és per què algú va fer
que uan còpia de tots els mails de la llista acabi a 'mail archive' que
és qui els fa públics i desde on google els indexa
Acabo d'anar-hi per mirar com queden els arxius i
On Wed, 03 Nov 2004 22:31:18 +0100, Jordi Durban wrote:
Molt bona nit. Voldria fer-vos una pregunta de la qual us agrairia si
em podeu donar referències d'on puc trobar informació: estic començant
amb Knoppix i com uso el navegador, m'ha sorgit el dubte si el norton
internet security que
On Tue, 2 Nov 2004 13:33:56 +0100 (CET), roine wrote:
A les capçaleres: List-Id: L'Internauta_de_Catalunya_Ràdio
(...)
Em voldria instal.lar una parabolica d'uns 80 cm i un receptor que em
permeti piratejar tots els canals possibles: Quins receptors m'aconselleu ?
Em puc imaginar els
301 - 400 dels 596 matches
Mail list logo