> At se propadnu do zapadniho nemecka*, jestli jsou ty renderery takhle spatne
> napsany.

Myslim ze osmarender to opravdu neresi. Proste renderuje najednou
dostatecne velkou dlazdici (+ stahuje o dost vetsi oblast nez chce
renderovat) a doufa, ze vetsi les nebude.

> Na druhou stranu, OSMAPI "takhle" spatne napsany je....
Jak se tohle da resit? Napada me sestavit z ways polygon a u kazdeho
polygonu ulozit jeho bounding box. Ale uz jenom vytvareni polygonu
bude problem, protoze way muze byt jak hranice polygonu tak jenom
cara, v zavislosti na tom, jake ma tagy.