Szia!

Ha jól értem a TP-Linkről lehúztad a 3Com-ból jövő UTP-t és bedugtad az AP PoE injektorába?

A 3Com Baseline és az UAP között mekkora a távolság és milyen a vezeték (Cat5, Cat5e, Cat6; 24 AWG?)

Illetve az UAP és az injektor között mekkora a távolság? Vagy közvetlen egy patch kábellel mellette van?

Célszerű az injektort az AP-hoz a lehető legközelebb tenni.