Szia,

> Ha jól értem a TP-Linkről lehúztad a 3Com-ból jövő UTP-t és bedugtad az AP
> PoE injektorába?
igen

> A 3Com Baseline és az UAP között mekkora a távolság és milyen a vezeték
> (Cat5, Cat5e, Cat6; 24 AWG?)
3Com -- Cat.5e (40m) -- TP-Link/PoE -- Cat.6 (35m) -- UAP
(Most neztem meg egy skiccen, azt hittem hosszabb a 3Com felol jovo)

> Illetve az UAP és az injektor között mekkora a távolság? Vagy közvetlen egy
> patch kábellel mellette van?
A PoE táp (Gigabitesnek nevezi magat) a TP-Link mellett van, mert a folyoson
nem volt tap lehetoseg, de egyebkent a tap resz megy kifogastalanul.

> Célszerű az injektort az AP-hoz a lehető legközelebb tenni.
Megprobaltam es ment, feltem tole en is, mert a Cisco-kkal gondom volt.

Udv, AZ