És a intektort kihagyva a történetből a Cat6-os kábel egyik végét a TP-Linkre dugva a másik végén a Cat6-nak más eszköz működik rendesen?

Illetve a injektort ha átviszed próbaképpen egy hosszabbítóval a AP mellé akkor mi a helyzet?

--

NIIF-es Cisco AP-k kb 45-50m injektor -- AP távolság körül kezdtek el szórakozni. Világított, SSID-t szórt, de nem lehetett csatlakozni hozzá. Injektort mellé téve ment rendesen. Végig Cat6 egy szál kábel volt az injektor és az AP között (NIIF Cisco router -- PoE injektor -- Patchpanel -- Cat6 45m -- RJ45 fali ajlzat -- 30 cm Cat6 patch -- AP volt a felállás) A kábelen bármilyen más eszközt rádugva patchpanelen átkötve (injektort kivéve, másik alhálóba) gigabiten repültek az adatok igen tempósan.