VAART-bericht van: "Kingma Shiptrading" <[email protected]>

VAART-bericht van: "meijer.scheepvaart" <[email protected]> 
 
> 
> Hoi Roelof, 
> 
> Weer mooi en waar gezegd......maar ga jij mij onderhouden?...dan gooi ik
um 
> tegen de kant! 
> Gr. Herke 
> 
> Ps. Ik hoor diverse collega's van [kleine] schepen: "Ach het rommelt wel 
> an,ik mag niet klagen".....als je die houding door laat klinken,blijft het

> zo het nu is.[ een kinderhand is gauw gevuld] 
 
 
 
Hallo Herke, 
 
Ja, je kan natuurlijk ook overdrijven ;-) 
 
Je kunt mij niet wijsmaken dat jij je het niet kunt permitteren om je schip
twee of drie weken tegen de kant te leggen. Als niet alleen jij dat doet,
maar iedereen met gezond verstand, dan 'stimuleer' je partijen die boven je
staan terug te gaan naar hun opdrachtgevers om zich 'te beklagen' dat die
schippers het niet meer voor het afgesproken tarief willen wegvaren (en
volkomen terecht als je daar geen fatsoenlijke boterham aan kunt
verdienen!!). 
 
Die twee- of drie weken stilliggen verdien je in 'no-time' terug. Maar ja,
tot dusver is het altijd mank gelopen in de Binnenvaart, als het op
samenwerken aankwam en dat blijft bijzonder jammer. 
 
Ik geloof in wonderen. Nu maar bidden dat daar één van in de Binnenvaart
plaatsvindt. 
 
Dank voor je reactie. 
 
Vriendelijke groet, 
 
Roelof


* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan