VAART-bericht van: "Hans Oomens" <[email protected]>
~ Het kan toch ook gewoon een emballageprobleem zijn? Als er over de wereld verspreid overal lege containers op de verkeerde plekken staan en niemand zorgt tijdig voor het terugzenden, heb je ook zo een tekort. Of het dan kenmerkend is voor de wereldproductie, vraag ik me af. Maar het is niet zo mijn vakgebied, misschien heb ik het wel helemaal mis. Groetjes vanaf de Franse Maas. Jos.
Kan en medeoorzaak zijn. Maar in het zelfde nieuws werd een andere oorzaak aangegeven. Containerschepen varen met beduidend lagere snelheid en zijn dus gewoon veel langer onderweg. Mondiaal gezien kan dat zeker een beperking in de beschikbaarheid van kisten geven
Ze besparen daarmee niet alleen heel veel brandstofkosten , maar beperken tevens de transportcapaciteit. Goed voorbeeld doet goed volgen................? Zal wel niet, want de buurman...............etc etc
Vrgr Hans O
* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling * Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected] * Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L
