VAART-bericht van: "Vergauwen, MS Alsvin" <[email protected]>
De vervoersvolumes stijgen wel, lees ik in je bericht. Daar hoort normaal een toename van de werkgelegenheid bij. Ik lees eruit, dat de efficiƫntie omhoog is gegaan. Dat betekent doorgaans dat de logistieke sector sterker uit de crisis komt dan hij erin ging. Henriette Eerlijk gezegd vrees ik dat het alleen maar betekend dat we niog meer uren kloppen voor hetzelfde geld of nog minder. En dan ben ik nit van mening dat we er sterker uit gekomen zijn. MVG Jeannine * Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling * Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected] * Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L
