VAART-bericht van: henriette <[email protected]> 2010/7/1 vaart <[email protected]>: > VAART-bericht van: vaart <[email protected]> > > Ik zou maar niet al te optimistisch worden van het zeecontainer verhaal. > > Zie nieuwe NEA cijfers hieronder. >
Toch maar even bij de Harpex gekeken. <http://www.harperpetersen.com/harpex/harpexRH.do?showData=true&period=4&&checkedIndexes=0&floatleft=0&floatright=0&exponleft=0&exponright=0&indicator=0> Er lijkt een stijgende lijn in te zitten. Het dal van 2002 zijn we al voorbij. Henriette * Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling * Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected] * Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L
