VAART-bericht van: henriette <[email protected]>

2010/7/1 vaart <[email protected]>:
> VAART-bericht van: vaart <[email protected]>
>
> Ik zou maar niet al te optimistisch worden van het zeecontainer verhaal.
>
> Zie nieuwe NEA cijfers hieronder.
>


Toch maar even bij de Harpex gekeken.
<http://www.harperpetersen.com/harpex/harpexRH.do?showData=true&period=4&&checkedIndexes=0&floatleft=0&floatright=0&exponleft=0&exponright=0&indicator=0>
Er lijkt een stijgende lijn in te zitten. Het dal van 2002 zijn we al voorbij.


Henriette


* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan