El Sat, May 14, 2016 at 10:40:42PM +0200, Xavi Drudis Ferran deia:
> La URL que tu dius em sembla una línia de recerca proposada.  Si els
> li aproven llavors suposo que faran estudis més complets, entre altres
> coses, però així abans de veure un duro, deuen haver fet aquest estudi
> de 25 projectes, la nota de premsa, i a partir d'això, i de tota la
> recerca que tinguin d'abans ara demanen (entre molts, com sempre) uns
> 21 milions d'EUR per investigar possibles eines per permetre que els
> usuaris decideixin l'evolució de projectes de programari lliure,
> motivar desenvolupadors, etc.

No, no, perdó, m'he liat molt. No demanen 21 milions.
Demanen 1.599.697,53€
21 milions són el pressupost dels projectes en els que ha participat
qui ho demana durant tota la carrera. No el que demana ara.

Respondre per correu electrònic a