Leandro, Fran e Miguel, creo que a xente de Trasno deberíades deixar que as
cousas en Mozilla sigan o seu proprio ritmo, non impoñer o voso. Vós tedes
unha forma de traballar cos seus problemas e virtudes que os demais
respeitamos. Por favor, respeitade vós tamén a forma de traballar dos demais,
que aquí somos todos voluntarios.

Saúdos,

Miguel Bouzada escrebeu:

--