Beste gebruikers,
Ik probeer OOo een beetje te promoten op mijn werkvloer. ( op 20 pc's geïnstalleerd)
Maar ik zit wel een beetje verveeld met het volgende:
Ik probeer via het internnetwerk een bestand te openen met OOo en krijg de volgende mededeling:
"Er is geen programma gekoppeld aan het opgegeven bestand voor deze bewerking. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het configuratiescherm."
Kan er me iemand in eenvoudige mensentaal vertellen wat ik precies moet verrichten?
Vriendelijke groeten,
Johny
