Geef a.u.b. even aan welk besturingssysteem je gebruikt en welke netwerk protocollen.

Op 19-1-06 heeft Kris Steenhaut < [EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:


johny bettens schreef:

> Beste gebruikers,
>
> Ik probeer OOo een beetje te promoten op mijn werkvloer. ( op 20 pc's
> geïnstalleerd)
> Maar ik zit wel een beetje verveeld met het volgende:
> Ik probeer via het internnetwerk een bestand te openen met OOo

En doe je dat via "bestand-->Openen" ?

--
Groeten uit Gent,

   Kris


---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]




--
Met vriendelijke groeten,
Jef Knoors.
-- Linux Power User --
-- http://www.jknoors.nl --

Antwoord per e-mail aan