>Marc Rich are legatura cu
>fierul vechi, Soros cu Marc Rich,
>iar Karl Popper a fost profesorul
>lui Soros.

--Acuma chiar sa cred ca Karl Poper ii trimitea pe d-nii in chestiune la cules
fier vechi (fie si Europa de Est)e prea mult.

>ca de aceea Mittal a luat Sidexul pe
>nimica, Patriciu a luat Petromidia
>pe nimica, Niculae a luat ROmanul
>pe nimica, etc. etc. iar sute
>de mii de muncitori romani au ajuns
>pe drumuri.

--...doar stim ca  privatizarile se fac in cadrul reformelor propuse de
ilustrii intelepti de la BM de la FMI, etc care ne dicteaza ce/cum/in ce
fel/...mare parte veniti de-acolo de la dvs din america... elitele mioritice le
invata repede limbajul si atunci...poftim schimbare...in acest caz romanul nu
va putea decat sa ramana sub vremi...in concluzie problema e acolo la dvs, in
usa, nu la altii; schmbati principiile domnilor!

> sa intelegem ca suntem fraieriti,
>in primul rand. Sa nu ne mai lasam
>fraieriti in al doilea rand.

--Pai am inteles de mult ca suntem fraieriti, cea mai tare tzeapa ne-au dat-o
amicii de pe `axa`(care azi si-o adjudeca Basescu cu inflacarare) la Yalta...si
multe altele...dar solutia concreta?ce e de facut?

>mai cu seama o forta de munca. Cica in Romania deja traiesc
>peste o suta de mii de chinezi.

--Si ce daca traiesc... ei vor trai peste tot, ca nu mai au spatiu la ei acasa,
da`nu vad nici o problema... sunt mult mai rezonabili decat altii...si-apoi
traiesc si la dv. in america destui si la Paris, sau Viena, la Melbourne, etc.
si nu incomodeaza prea mult, mie mi se par f. simpatici atat ei cat si  altii;
e loc pe planeta pt. toti!

>Peste doua miliarde de euro au intrat in economia romaneasca
>de la forta de munca romaneasca emigrata. Majoritatea provin
>din mediul rural.

--...si unde e problema?Foarte bine! e un lucru extraordinar ca se duc sa
munceasca, sa castige bani si experienta, poate asha va patrunde mult mai rapid
si mai sigur civilizatia si in mediul rural romanesc.Decat sa stea sa
trandaveasca pe ulitze sau sa lucreze tarlalele lui ceausescu, mai bine sa
invete sa fie competitivi si sa vina cu bani acasa!

>care devine prea scumpa fata de cea importata, motiv ca
>taranii sunt descurajati sa mai produca pentru piata.

--nu sunt descurajati sa produca pt piata , sunt descurajati sa produca prost,
rudimentar; vor trebui sa se trezeasca la realitate si sa traiasca in sec.
XXI.Iar elitele sa se trezeasca si ele si sa le creeze cadrul optim...ca doar
asta e adevarata economie concurentiala, nu?

>Numai ca, spre deosebire de SUA, Romania este si va fi condusa
>de elite ce n-au nimic in comun cu etnicii romani, nucleul >statului
>Romania.

--Doar nu vreti sa spuneti ca elitele astea sunt venite din nori.

Problema e cu sensul in care elitele acestea sunt constranse sa conduca tzara.
Cand am fost dati pe mana stalinistilor, elitele nu aveau decat sa se supuna,
astazi cu prietenii americani, cu BM si cu altele, nu avem decat sa ne
conformam (ca sa ma exprim mai elegant); ar mai fi o mica sansa desi nu e nici
ea  perfecta: cea cu aderarea la valorile europene, varianta care pare cea mai
buna pt. un oarece progres viitor al tarii. Totul e sa nu ratam ocazia!

>IN Romania, in urmatoarele decenii, vom asista la o transformare
>completa a civilizatiei, un proces ce va continua fenomenul
>demarat de comunisti.

--La care civilizatie va ganditi? cea dinainte de comunisti, pai spuneati ca
Romania era plina de analfabetzi?

>Noile elite nu vor mai imparti nimic
>cu trecutul romanesc, probabil nici limba.

--Nu putem sti cu exactitate ce vor face elitele romanesti, dar va asigur ca in
noul context european, fiecare natiune va pastra ceea ce crede ca-i este
reprezentativ iar configuratia generala va fi mult mai mult decat
strutzo-camila de civilizatie produsa in america de nord(usa); cel putin asta
speram.

Give the gift of life to a sick child.