Bine vasile.

Fie gramada ta mai mare, mai cu mot.

Chestia cu scutecele ramine valabila.

Idem cu studiile.

Si mi permit sa vorbesc asa de cind un nu stiu nimeni isi permite sa ma
tutuiasca si sa incerce sa faca misto.

Pentru toate astea trebuie scoala baiatu' calugar vasile, iar in
conjunctura actuala scoala is missing from you, ca sa fiu in trendul
exprimarii tale!

Asa ca vorba lui Ilarion Ciobanu intr-un film pe care SIGUR nu l-ai
vazut: Adio ba!

ing. Dan-Calin Tocaciu
Asociatia "Valea Soarelui"

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Vasile Anghel" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> [...]
personal, prin pipaire directa, dar totusi milionul de euro exista.

> As a matter of fact, data fiind situatia actuala in economia mondiala
> se poate sa nici nu existe, tu esti sigur? :D

> Astea nu sunt argumente, lumea a auzit si de godzille sau de carul de
> foc al lui Apollo, cand te dai mare ca ai facut ceva demonstreaza,
> stii ceva? In fond eu suntacela care a facut lobby pentru panouri
> solare, ai vreo baza sa ma contrazici?

mediatic, imi vad de treaba mea si gata.

> Mie mi se pare ca exact dimpotriva... :D

de continut, participare la forumuri despre nimic, etc.

crezi, apreciezi sau negi. Fac doar efortul sa iti scriu nimic ca sa
poti
> intelege si tu.
>

> Si atunci de ce te incontrezi, si inca pe un ton care s-ar vrea
> patronising? Aveai optiunea sa nu-mi raspunzi...

> Tocmai... de fapt, ce anume ai facut?

scutece sau nici macar proiect.