El 28 de junio de 2011 11:05, mvillarino <mvillar...@gmail.com> escribió:

> Eu, que me considero galeguista, cando pasades unha ligazón a novas,
> colunas de opinión e demais normalmente nin sabía que existisen:
> aprendín da existencia de vieiros pois uns meses antes da fin, galicia
> hoxe nin se me fai coñecida dos quiosques, .... tios, eu que me
> considero galeguista pero que non teño intereses na política teño por
> primeiras fontes de información non xornais, senón "colunas de opinión
> informada", as rutinarias son /., o geab, albertonoguera, marcvidal,
> algunhas colunas de cotizalia e expansión e pouco máis: persoalmente
> [...]

Seguramente tes razón en todo o que dis, pero o caso é que a maioría da
xente en Galicia aínda consume información dos medios tradicionais, e non é
probábel que cambie a curto prazo. E, independentemente da orientación
política que teña o medio en cuestión, ou da súa labor de pago de favores
(gustoume o de chupencións XD), non deixa de ser un instrumento de
normalización do uso da lingua. Non só é unha mágoa, senón un mal síntoma da
falta de protección da lingua o que vaian desaparecendo.

--

Xabier Villar