2011/6/29 Frco. Javier Rial <dev.fjr...@gmail.com>:
> Tamén entendo a postura totalmente, e sabemos que o ámbito empresarial no
> que se moven é distinto ao ámbito "normal".. o que non quita que siga sendo
> triste que ningún xornal nin a nivel estatal poida vivir sen subvencións..
> non o sabía/non coñezo as cifras pero fíome do que me dis

Pode falarse de ámbito empresarial cando non hai mercado ou cando o
que é non abonda para dar beneficios? Se a resposta é non, entón
poderíamos concluir que o 4º poder non é máis que un apéndice do
márquetin de outren: o poder político partidista ou o poder político
mercantil (segundo o periódico (*) ).

O grupo Prisa está á beira dun cantil moi perigoso.... pero non caerá
porque hai un interese de partido por detrais ao que lle interesa que
se diga que non o fan mal.
Recoletos (agora Unidad Editorial) tampouco está en moi bons momentos
etc. etc.

E o mellor do asunto: que como para entrar no mercado tradicional é
preciso un capital do copón teñen praticamente garantido que non vai
haber outra fonte de información para as masas !!!!!!!!!!!!! .......
que empregue a mesma tecnoloxía.

(*) as novas e demais fear uncentainty doubt acerca do futuro do EUR
proceden maiormente de medios da mancomunidade anglosaxona que depende
da prevalencia do USD e da GBP para seguir de reis do mambo. En
decembro ± 3 meses veremos como vai a cousa... como será o mundo con
15 (000) 000 000 000 de USD menos (tres ceros arriba ou abaixo).

> Isto é o máis triste sen lugar a dúbidas.. que as subvencións sexan das
> cantidades que son para xornais onde a presencia é anecdótica..

Triste? si, para quen lle importe lingua...

> Igualmente, estaría ben que na carta de despedida que publican (ou máis
> adiante, na edición dixital), tentaran debullar un pouco máis polo miudo as
> cifras do sector.. entón a opinión de moitas cambiaría, como a miña o acaba
> de facer

> Máis off-topic dentro do OT: outra cousa é o modelo de negocio do xornalismo
> actual: "tirada impresa" vs "futuro on-line".. están preparados os xornais
> para o salto ao mercado dixital..

Non. algún rotativo de ny (non lembro se o ft ou o nyt) estivo a facer
probas con varias modalidades de subscripción pero ná... hai unha
cousa que teño máis que clara: nisto de soltar a pela por internet
quen leva varios ironman de vantaxe son as empresas que se adican
concomitantemente á produción e distribucion de ... pornografía. Estes
mudan o sistema de distribución segundo lles conveña.

Deica.