Entendo a postura, pero non esquezamos que estamos a falar dun ámbito
empresarial no que TODAS as empresas se manteñen a base de subvencións e
gasto institucional (publicidade), ningún xornal en Galicia (e parece ser
que tampouco a nivel estatal) é quen de manterse en base únicamente ás
suscricións. Iso outórgalle un poder brutal ó goberno de turno, que decide
en que xornais publica e en cales non (non fai moito que saíu o tema porque
deixaran a o Xornal e algún mais fora, mentres publicaban en xornais con
menos difusión en Galicia). Isto aínda se agrava se porriba ves como as
subvencións que xa existen en materia de promoción de lingua se dedican a
xornais nos que apenas atopas un par de columnas en galego, e se deixan
outros que apostan decididamente por el fora ou reciben proporcionalmente
moito menos.

Se todos estivesen nas mesmas condicións, a causa sería só un problema de
implantación e de fallo do modelo de negocio da empresa, pero cando os
gobernos favorecen unhas empresas sobre outras, e empregando cartos
destinados a un fin que nesas empresas non se cumpre, temos unha chantaxe
efectiva dos poderes públicos sobre os medios informativos.

Xabier Villar