A título persoal, nese xornal traballaban compañeiros, amigos meus de
estudos, desde hai case 20 anos. Non me parece nin medio normal, nin decente
que os únicos que manteñen o traballo son precisamente o director e o
subdirector.
Cando o barco se afunde, porque o levan a un calexón sen saída, hai que ter
a dignidade de acompañar a tripulación. Repítense os mesmos esquemas que coa
"casta" política. Aos directivos como Caetano Díaz permíteselles estar por
riba de todo, así que ese "boas noites e boa sorte" é un completo sarcasmo.
Algo terán que ver, digo eu.

Respecto dos demais responsables, etc. pois o que pasa é que xa non existe
país, a forza de tantísima chapuza, fracaso e impostura practicada de
xustiza democrática xa nin falemos pois pa' que se a xente non está
interesada. A xente non segue os medios galegos, ningún deles, porque non
lle resultan útiles e esa é unha responsabilidade total dos editores. Os
xornalistas deben reinventar a súa profesión se queren ter algunha.

Estamos a final do ciclo e estamos inermes. Hai un inmensa cantidade de
xente expulsada da "sociedade". Teñen que aparecer cousas novas,
necesariamente porque os malos non somos nós.