IMHO eu creo que o gran problema que parece estar detrás desta morte (non
sei se doutras tamén), é que un non pode crear unha empresa (sexamos
conscientes de que un xornal é unha empresa) e pretender manterse a flote a
base de chupencións (dios, que palabro inventaches XD) .. si ese é o teu
modelo de negocio mal vas.. porque as chupencións como ben sabemos, danse a
quen máis chora, e ás veces o choro non o escoitan todos por igual..

Vamos.. que eu tamén quero montar unha empresa, que estou farto de traballar
de ver como as empresas de grandes nomes non saben facer o seu traballo..
agora ben, non vou montala esperando vivir de chupencións, ou desta axuda,
ou desta outra.. tentarei montala tendo clientes, facendo un bo traballo e
manténdoos satisfeitos.

Tu web totalmente gratis:
http://www.000webhost.com/<http://www.000webhost.com/352819.html>