Perdón por volver abrir isto despois de tanto tempo.

Estiven consultando dicionarios na biblioteca da FIC e «implementar» aparece en:

* Estraviz (mireino no sitio web)
* Gran Dicionario Século 21 da Lingua Galega
* Manual de linguaxe administrativa (como caso de linguaxe especializada)

Non é moito, pero é algo.

Deica