Antón... eso de implantar, desenvolver, engadir....

Imaxina en programación (que é o caso especializado do que fala
Leandro):

class Child extends Base implements APIInterface {}

Class Child implements the interface APIInterface so you can access to
it like the standard API.

A clase Child *implementa*/desenvolve/implanta a interface APIInterface
polo que pode acceder a ela como o API estándar.

Neste caso nin implanta nin desenvolve acaen ao exemplo.