2012/4/24, Fran Dieguez <lis...@mabishu.com>:
> Ok, xa o topei. Isto pasa por non ler.
>
> http://pology.nedohodnik.net/doc/user/en_US/ch-lingo.html#sec-lgspdicts

Sempre se dixo .... e creo que en Debian até hai unha páxina de manual
.. .  RTFM ;-DDDDD

A resposta completa é a seguinte:
svn co svn:anonsvn.kde.org/home/kde/trunk/l10n-support/pology #(+/-),
vamos, colle o programa fonte

en pology/lang/gl/spell verás varios ficheiros TEMATICOS, e vista a
listaxe de palabras que vas meter nos dicionarios, serán de interese
os computingTerms.aspell e softwareProducts.aspell

adiciona onde corresponda os termos da tua listaxe (gnome, glade,
java, fortran, autotools, anjuta, django, gtk, git, css, glib,
makefile etc a softwareProducts, penso, e API, widget e uuid a
computingTerms.... Dieguez... pois a galicianWords non, se cadra o
mellor é que te crees outro ficheiro.

Amañados os dicionarios especializados como consideres oportuno,
empaquetalos e mándallos a alguén con acceso ao repositorio para que
os entregue. Que eu saiba temos acceso Miguel, xgf e máis eu, entre
outra presada de persoas que nalgún momento da súa vida residiron en
galiza.

Como nota final: eu tamén teño scripts para isto, pero en sh con
moitos bashismos. Se che interesan están en
l10n-support/gl/coordinator_helper_scripts. Esta semana precisamente
retoquei un ficheiro para que fixese correctamente a xestión de
ficheiros con conflitos.

Saúdos,
Marce