Aquí vou actualizando segundo o Centro Ágora me vai dicindo o espazo
dispoñible.
http://wiki.trasno.net/Trasnada_12.0#Programa

*O evento principal é o sábado 26*, case seguro, ao 99%. Cantos máis
sexamos ese día mellor, e avisade se preferides outro día.
O do día previo que o propuxen só o propoño para un espazo de promoción do
evento ou relatorios de difusión que se vos ocorran. Agora mesmo, se o
celebramos, só podería ser o xoves 17 ou venres 18; que non estaría mal o
17 xa que cadra nun día propio ;D