2012/4/26 Fran Dieguez <lis...@mabishu.com>

> Eu quero propor temas a debater, con puntos específicos. Isto é un resumo
> do que dixen en correos anteriormente nesta rolda pero así quedan
> recollidos.
>
> - Planificación da nova guía de localización

Poderiamos ir abrindo na wiki un espazo que vaian formando os osos desa
guía, non?

> - Ordenación de recursos web e servizos: TMX, TBX, ...
> - Mellora de ferramentas de QA: pology e hunspell-gl-es

- Debate terminolóxico, pero que sexa pequeno debido á importancia puntual
> dos outros puntos.

Inda que o anterior é mais que interesante, segue sendo moi necesario
asentar a terminoloxía de moitos campos e pareceme o preferente. Que
opinade-los demais?.

Saúdos.