Xaquin Lores Torres escribíanos o 03 de Oct de 1999:

> Quero traducir a expresion "xxxxx" e busco esa expresion en todolos pot
> galegos, teño como resultado as mensaxes orixinais e as traducidas nas que
> apareza a expresion, e caso de necesitalo faría o mesmo co resto dos idiomas.
>
> ¿vos como facedes?

        Eu non fago iso nunca, pero supoño que isto servirache:

        cat -n ficheiro |grep palabra

        Iso dache as liñas onde aparece esa palabra. Con iso, logo:

        joe liña ficheiro

        E xa apareces editando o ficheiro nesa liña, e podes ver como se
traduciu.
--
Lembra, a culler non existe...
                                                                 The Matrix