CrEqUe escribíanos o 03 de Oct de 1999:

> sría a coordinación entre grupos pequenos ;)

        Repetimos... xuntadas nunha soa por _terceiros_. Se alguén quere
facer iso, pareceme estupendo, pero estou a dicir que eu, personalmente, xa
teño abondo con traducir paquetes, e penso que á maioría de nos, pásanolo
mesmo, ainda que algúns non nos deamos de conta.

> pois iso, digo facelo de tal forma que se perda pouco tempo e cumpra
> pouco traballo, e sexa pouco "traumático" para os grupos. un subdominio
> cunhas webs que agrupe a todos os proxectos basicamente poñendo un
> enlace a eles e namais.

        E logo na páxina web que puxo tarrío non hai xa enlaces ós outros
grupos? E nas páxinas dos outros grupos non hai tamen enlaces á de tarrío?
Pois home, penso que con iso basta, non? a xente so ten que se aprender unha
dirección, a que mais lle guste, e esa lévao ás demais sen problemas.
--
"Dado un número abondo de ollos, todos os erros son irrelevantes."
                                                            Eric S. Raymond