Rubén wrote:

> Roberto Suarez Soto escribíanos o 01 de Oct de 1999:

>         Eu pregúntome o mesmo.

>         Cousas pequenas feitas por grupos un pouco independentes e xuntadas
> nunha soa por terceiros, funcionan (ver Linux), cousas grandes, feitas por
> un megagrupo con xerarquias "case sociais?" e cousas similares, non
> funcionan (ver Windows).

sría a coordinación entre grupos pequenos ;)

> [...]
> xa estan traducidas (e o resto do mundo poida baixalas e probalas) e cales
> están libres para coller, SI fai falla lista de correo onda poida preguntar
> ós compañeiros dudas na traducción, ou propoñer alternativas ás traduccións
> propostas para certas palabras...
>
>         Veña oh, xa estamos facendo un traballo, e un traballo bo e útil,
> para qué vos queredes complicar ampliando o proxecto se ainda non rematamos
> o que nos propuxemos facer? Non me sexades cus inquedos... E non sei para
> que escribo esto, podería aprobeitar este tempo para traducir o gmc :-D

pois iso, digo facelo de tal forma que se perda pouco tempo e cumpra
pouco traballo, e sexa pouco "traumático" para os grupos. un subdominio
cunhas webs que agrupe a todos os proxectos basicamente poñendo un
enlace a eles e namais.

pero coido que agardar a rematar todos os obxectivos é imposible, porque
sempre aparecen obxectivos novos que cumprir. e da forma que o prantexo
eu non sería un obxectivo máis.

aburinho!!

CrEqUe  <cre...@futura.interbook.net>