O Tue 11 Apr 2000 19:48:30 +0200, Jesus Bravo Alvarez escribía:

> gl -> galego normativo
> gl@minimos -> reintegracionista de mínimos
> gl@agal -> AGAL
> pt_ES -> reintegracionista de máximos

 En principio, creo que o Free Translation Project nos obrigaría a ter
organizado un equipo por cada variante dialectal e/ou idioma... non sei como
sería isto nos outros casos.

 De tódolos xeitos, se é ese o caso, non habería outro problema que a
creación dos tres equipos adicionais e (glups) o envío de Renuncias
(Disclaimers) polos traductores que se adiquen a esta clase de cousas...

 Ainda que igual o François Pinard me mira raro cando lle pida que me cree o
equipo pt_ES :-D

--
     Jacobo Tarrío Barreiro                Don't finger me for PGP key :)

The views of this writer are not the ones of GPUL or the University of Corunna

Responderlle a