> gl -> galego normativo
> gl@minimos -> reintegracionista de mínimos
> gl@agal -> AGAL
> pt_ES -> reintegracionista de máximos

>       ¿Ninguén contesta a isto?  Tamén penso eu que o pt_ES non sería
> cousa nosa...  ¿Aquí tamén quen cala otorga? :-)

Ummm.... imos ver, eu disto das normativas e tal nin ideas, e como sei que e
cousa que se se toca, doe, pois non ia decir nada, pero estos días andaba a
xente de debian que era un cristo o de ter tantas traduccions. A verdade,
tampouco estiven lendo moito a cousa, pero bueno, que non creo que sexa
normal que veñamos os galegos metendo 3 ou catro traduccions mais, non?

En fin, que eu creo que deberiamos de poñernos de acordo para que soamente
existise unha traduccion, e non N.

O xeito, pois non sei, así neste intre... pois ocorreseme que se acepte
calquera traducción nun principio, pero que se despois alguén fai unha na
normativa oficial, e se ve que está ben, pois que sustituia á outra. Por
suposto, como sei que isto pode dar, por non dicir que da, mal rollo, se tal
non dixen nada eh!

Saudos!
--
Manty/BestiaTester -> http://manty.i.am