O Wed 12 Apr 2000 10:43:29 +0200, Jesus Bravo Alvarez escribía:

>       O que habería que ir facendo é por exemplo avisarlle ó autor do
> xfce para que reflicta o cambio (que mova gl a gl@minimos e poña a de
> normativo como gl)

 Pois xa de paso que actualiza a traducción... decateime de que non o estaba
cando facía os scripts para os listados "bonitos" de ficheiros de
traducción, que non me poñía o seu nome, que non me poñía o seu nome... vin
que tiña a cabeceira con "fuzzy" (polo que a ignoraba) e que tiña máis
cousas con "fuzzy". Pedinlle que actualizara a traducción, pero debe de
estar moi ocupado, que ainda non me contestou :-)

--
     Jacobo Tarrío Barreiro                Don't finger me for PGP key :)

The views of this writer are not the ones of GPUL or the University of Corunna

Responderlle a