2006/6/20, mvillarino <mvillar...@gmail.com>:

O Martes, 20 de Xuño de 2006 02:20, Xabi G. Feal escribiu:
> Boas e benvido sexa o teu ofrecemento. Pola miña banda, preferiría
deixar a
> posíbel reunión para principios do vindeiro mes (ou posteriormente, sen
> problemas tampouco).

Entre o 15 e o  17 de xulllo de2006 nalgun lugar público de Santiago ou
Lugo?
Desta forma X Villar estará (e eu comezo vacacións).

Eu chego o 13 de Xullo, e o 17 estou de servicio... Entremedias igual teño
algunha ocupación, pero seguro que podo facer un oco :) A partir de ahí,
seguro que teño mais tempo, pero creo que é mellor facer a reunión o antes
posible...
de feito, se non podo estar eu, tampouco pasa nada, teño plena confianza en
vós ;P

--

Xabier Villar